Goderafton

Hej hej!
Jag har just vaknat och har den den äckliga känslan av när näsan är alldeles näppt. Fy vad jag hatar den känslan. Min Nasin är snart slut :(. Knarkat halstabletter har jag gjort hela helgen, och inte för att det är gott. För det kan jag lova att det är ^^. Speciellt den med citron smak och så är det nån vätska inuti, smarrigt. Föresten så låter det otäckt när snön ramlar ner i från taket. Kan den inte förvarna mig innnan eller nått? Ska kolla på Ciao Bella sen. Om jag orkar och hinner. Tänkte att jag skulle ta fram lite fakta om Marc Jacobs till engelskan. Och sedan läsa Tristan och Isolde. MAMMA köp alvedon! 

image1633

Hennes tidning vill jag ha också!  

Kommentarer
Stina säger:

Åååh :D Ciao Bella :D:D:D

2008-02-04 | 12:24:17
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sooofie säger:

III KNOOOW ^^ :D

2008-02-04 | 14:07:22
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se
Emma säger:

ÅÅh, jag vill också se den filmeeen... :P:)

2008-02-04 | 16:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback