HAHA

Varje morgon den här veckan har jag ägnat åt att skriva hur jäkla morgon trött jag är. Fan va tråkig jag är. Men i morgon ska jag sova tusen år haha. Jag vill vara morgon pigg och hoppa i sängen som en galning. Fast det är ju inge kul ensam. Drömde en betungande dröm precis innan jag vaknade, men jag orkar inte gå in på det nu. Men det tog en hel del energi. Får skjuts hem av mami och papi i dag (: sånt gillas. För jag är ingen buss människa. Stackars Stina, FÖRLÅT! Vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder på mig i dag, curling liksom? Men jaja jag går ju en design linje, gympa läraren kan ju inte förvänta sig värsta sport outfiten haha. 

Till sommaren ska mina kontrollbehov vara borta HELT. Får ont i huvudet av att tänka vart allting är hela tiden. 

image1708 

Denna sko var snygg, men Steve Madden skorna är ju så heta! Men för det priset får jag två sånna där liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback