Hoppas hoppas

Godmorgon!
Sovit som en stock i natt men känner mig inte utvilad. Har ont i halsen som en gnu. Skulle verkligen behöva halstabletter att döva halsontet med :(. Jag vill inte bli sjuk.  Har sovit på det här med att köpa chicks on speed linnet och jag bestämmde mig för att inte göra det. Ska köpa tyg som jag ska sy en svart kjol av (ska kanske ha den i byn?) och ett par glansiga leggings. Sen är jag klar. Har ännu inte rest mig upp och kollat vad det är för väder. Men det låter inte som att det är blåsigt i alla fall. HOPPAS!
Jag är riktigt sugen på en lunch på stan (:

image1618

Stina äter sånna där kulor som finns i skokartonger och i väskor. Sånna som det står "do not eat" ^^ (hon spottar dock ut dom sen men ändå). Riktigt kul är det i alla fall. Spännande att göra nått man inte får ^^ haha. Fastnar på tungar som ett smäck och jag lovar dom sitter verkligen fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback