Kolla priset

image1690

Skulle kunna tänka mig en sån här enkel grej i stället för en ipod för nu måste jag verkligen spara pengar till sommaren. Och jag känner att jag behöver en sån där lite mp3, vet inte vilken färg jag vill ha men. Svart är nog bra, jaa det är det. Ge mig! Behöver tröstas :(

I morgon är det runway som gäller på skolan, vet inte om pressen kommer eller nått sånt. Kanske, kanske inte. Vet inte vad jag ska ha för kläder under när jag visar upp min t-shirt. Jaja har lite sovmorgon i morgon, till 8 i stället för kvart över 7, alltid nått. Usch jag känner mig låg. Palla hoppas det vänder i morgon. På onsdag vänder det i alla fall för då kommer Stina <3 :D Nej nu ska jag borsta tänderna och sova.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback