Köttbullar och bulgur

Passar inte så bra i hop men duger när man är hungrig. Nu ångrar jag mig att jag inte tog med mig mammas ny bakade bullar. Skulle vara gott som efterrätt. Är hemma i från skolan i dag. Var inte meningen så i från början. Men när jag kom till Karlstad fick jag sån hemsk mensvärk. Ja ni vet hur det är. Inte har man lust att sätta sig i skolbänken, då är det toan som gäller. Kollade på Mitt super ex när jag kom till lägenheten. Riktigt bra faktiskt. vid 11 somnade jag och sov tills nu. Really skönt faktiskt. Känner att jag inte är ensam, och det är riktigt skrämmande. Men jag tror inte den/dom vill nått ont i alla fall. Ska gå till konsum sen och köpa glass och mjölk, skulle vilja köpa saft också för den tar slut på en gång. Nu börjar Dawson Screek! HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback