Läskigt som FAN

När jag kom hem i från Curlingen i dag och gick upp till lägenheten så var ytterdörren öppen, det märkte jag när jag skulle låsa upp för då låste jag. Och jag är helt säker på att jag låste i morse. Men nu till det värre. När jag kom in så var toalett dörren låst. Och det är ingen sån där dörr som man kan låsa. Det är samma nyckel som ytterdörren. Fy fan va rädd jag blev. Tänkte att det är nån där inne. Men jag låste sakta upp dörren och ingen var där. Alla saker i lägenheten var på sin plats, ingenting var borta även fast datorn är helt synlig. Asså antingen spökar det eller så vill nån jävlas med mig. Jag var på skit bra humör innan men nu är jag bara rädd och arg på mamma. Jag vill inte sitta här hundra år. Gött att säga upp lägenheten nu i alla fall. Sen är det big lägenhet med Stina, OH yes! 

Har blåmärken på knäna efter curlingen haha, ramlade mest av alla ^^  

Kommentarer
Stina säger:

Usch.. Läskigt.. Inget ska ialf spöka i vår lägenhet:P

2008-02-15 | 16:01:14
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

FAN HELLER!

2008-02-15 | 20:57:04
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback