New dress

image1631

Denna klänning köpte jag i fredags på Gina tricot. Mycket fin spetsklänning i blått. Annorlunda stil på klänning för att vara i från Gina liksom ^^. Me like it anyway! Föresten så vann jag en jacka på tradera i dag, så nu är jag 20 kr fattigare ^^. Jag har köpt väldigt mycket denna vecka, jag har svårt att sammanställa vad jag har köpt t.o.m men vem bryr sig. Jag känner att jag har feber och att jag inte har haft tid att skriva ner vad jag tycker och tänker på as länge. Och designen på bloggen slänger jag bara i hop och orkar inte bry mig. Jag ska sova nu och hoppas att jag vaknar friskare och med huvudet på kudden.

Ska lämna tillbaka ett linne på Gina nån dag... a reminder for my self ^^.  

Hoppas att mami köper Sofis mode tidning i morgon! Bra inspirations källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback