Puerto

Jaha nu är jag i Karlstad och jag vet inte hur jag mår, trodde jag skulle bli bättre av att komma ut och få lite luft. Bussen gick inte där den skulle göra så fick gå av bort i helvetet för att jag inte orkade åka in till stan. Och det resulterarade i att jag inte fick nån luft för att jag blev alldeles täppt i näsan. Jag vet ärligt talat inte om jag pallar skolan i morgon. Fast skoldan är rätt kort i morgon tror jag, om jag minns rätt. Skulle vilja åka till Solareturen och köpa nått billigt till mig själv.
Har sjukt mycket disk som jag behöver diska, det är sen förra onsdagen ^^ haha. Ska laga mig mat nu. Snodde kyckling och kinaris där hemma så det får det bli. I morgon blir det tacos eftersom jag har ingredienser till det, gotti.
 
Intresse klubben antecknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback