Slalom = DÖD

Så känner jag just nu... Är as nervös. Borde jag vara det? :S I morgon ska det bli åka av och jag kan inte åka av för jag kan inte åka slalom. Och på köpet måste jag prata engelska typ hela dagen. Får nog hålla mig i pulkbacken typ haha. Men jaa.. Sitter och planerar hur jag ska göra med allting. Väsk inköp och allting. Kommer nog inte ha råd med en väska för 5000 kr om det inte är super duper rea någonstans såklart. Men annars är mitt mål Natalies Shuttermans rea efter jul. Men känns som en evighet. Men bättre att jobba i Gotland och leva livet samtidigt istället. Funderar på vad jag ska ha för kläder till mina Marc by Marc Jacobs skor också :S Men jag tror att jeans och stor grå tröja skulle vara snyggt till det. Jag längtar till våren och inte alls så mycket till sommaren. Fast det gör jag. Jag vill bada vara ledig och äta glass. Men finns det nått värre än att visa upp mitt födelsemärke i en klänning eller bikini. Nej jag tror inte det. Just ja en mål är att få bort den inom snar framtid. Så att jag kan börja leva.

ARG på en speciell person är jag också!
Ta vara på dig själv för FAN! Jag är ingen jävla barnunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback