Solen lyser inte på länsmansgatan

Bara för att få ner några meningslösa rader så kan jag ju skriva lite om vad jag har gjort i kväll.

Ja detta har jag gjort

1. Inte städat
2. Varit ledsen
3. Tänt doftljus
4. Gjort läxorna
5. Duschat
6. Tänkt en hel jävla massa
7. Pratat med Stina
8. Köpt bröd
9. Köpt klädnypor
10. Köpt onyttighet
11. Tänkt på engelskuppsatsen
12. Suttit vid datorn alldeles för länge
13. Sett på bästaste Andra avenyn
14. Tuggat tuggemi
15. Haft kontrollbehov

Ja och en jäkla massa mer. Intressant va ;)

Stina du är en sån vän man alltid kan prata med, jag behöver bara höra din röst och jag blir gladare. 

Tack för att du finns!

image1697


Kommentarer
Stina säger:

Naaaw

2008-02-13 | 10:14:12
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback