Thinking about you

Sitter och kollar på Ellen DeGeneres show och skit dåligt är det. Men jag blir mycket sugen på en liten hund. Helst vill jag ha en sån där hund Eling kling har, vet inte vad den rasen heter tyvärr haha. Jag känner mig otroligt slapp och lat för att göra någonting i dag. Men varför ska jag göra någonting? Jag har ju lov! Men ska nog träna till mig 20kroner sen. Och städa lite i rummet, men möbler om, nää det orkar jag inte. Känner verkligen för att gå ner i vikt, i alla fall bli smalare och mindre onyttig. Vill ha bra samvete över att jag inte har ätit godis eller chips på en hel dag. Och börja äta frukost. Gröt! Fast jag har ju ingen micro nu så det blir ju lite problem eftersom jag har rätt ont om tid på mornarna. Men att äta överhuvudtaget, för jag har inte ätit det på as länge.

image1762

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback