Underbardröm

Gud jag tror inte att jag har drömt så här mycket i hela mitt liv.
Vissa grejer är för pinsamma att berätta. Men det började i alla fall med att jag var på semester med  några. Vi var på en underbar strand, men våra grejer flöt ner i havet hela tiden. Så vi kämpade med att simma ut och hämta sakerna.... Och så vaknade jag. Sen somnade jag om... Då var det samma personer i en stuga och vi skulle sova där och jag minns en stege som var jättetunn som jag var tvungen att klättra upp för hela tiden. Jag och en till blev förälskade i en man men jag valde att slänga ut den personen ur drömmen (haha). Jag nobbade mannen rätt hårt. Men när jag hade fått tänka lite så blev jag helt  kär. Och så skickade jag ett sms till honom. Och han kom på en gång för han var helt nerkärad i mig ^^. Sen så ringde den där jävla väckarklockan och jag fick inte ens kyssa honom. Fan då fick jag lust att bara slänga ut skitet och drömma vidare. Men jag måste försöka att leva i reality också. Det är mycket lättare att drömma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback