What comes around goes around

Ja ännu en dag i mitt underliga liv. Vad jag vet är att jag är så jäkla trött och det enda jag vill är att ligga här i sängen hela veckan och äta godis. Fast nu har jag inge godis. Är för fattig för godis. Och mat vet jag inte vad jag ska äta. Skulle vara dödligt gott med chicken nuggets med pommesfrites (stavning). ÅÅH! Skooooltrött = YEEEES!

MAAAAAAAAAAAAAAAAT! Jag har frusen korv och pasta, det kan bli en god korvstroganoff. Men i morgon blir det mcdonalds, oh yes. Är inne i en sån period nu. Och festa som fan vill jag, träffa nytt folk och knyta kontakter. Och så vill jag ha myskväll med tjeeejooorna. Byn till helgen, ORKA eller?

En dagens kommer seeeeeeeeeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback