Wortless living

image1665
Om jag inte får en sån här väska inom några år kommer jag bli galen (vill inte ha den färgen) Blir nog en första resan till New york. Måste bara börja spara pengar. Men jag kan tänka mig att spara varannan studiebidrag + att försöka söka jobb. Ja det ska jag göra :) INGENTING ÄR OMÖJLIGT :D

New york är min nya dröm

Fast de har nog miu miu i Köpenhamn också :) MÅSTE SÖKA JOBB GENAST!
För om jag jobbar 3 veckor i sommar får jag kanske 5000 kr (det kanske räcker till en väska hihi) Och sen så har jag sparat pengar sen nu. Och så får jag ett jobb nu, aa så säger vi. Måste ju leva livet i sommar även fast jag köper en väska för 5000 kr. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback