www.nathalieschuterman.se

De ska öppna en webshop i slutet av februari och jag är glad :D För om jag inte hittar en miu miu i Köpenhamn till sommaren så får det bli att beställa en där i från. För nu har jag bestämt mig att det blir en miu miu för MAX 5000 kr. Den får gärna vara på 75 % rea, då blir jag ännu gladare. Och jag kan verkligen inte sova. Klockan är för mycket nu. Sov sött för jag ska verkligen försöka se söt ut när jag sover. Men jag tror inte att jag kommer lyckas så bra hihi.

image1682
http://linngustafsson.blogg.se/

Vet inte om jag tyckte denna var så jätte fin, såg lite liten ut. Men ÅÅH vill ha. Den är så klassisk :) Fast jag vill ha en väska med silverdetaljer...
sånt är viktigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback