08:27

Is trötter today meed, jag kommer aldrig att vara pigg av att väckarklockan ringer haha. Har t.o.m  sovmorgon i dag. Inte en värst lång men den duger. Ska måla i dag.. Sen ska jag verkligen försöka sova när jag kommer hem. För i dag ska jag inte tvätta så det tar inte upp min tid i dag.

Stina jag drömde värsta härliga drömmen i natt och du var inkluderad i den haha. Nej men vi skulle typ gå i från lidsbroa till mig eller nått, fast vi kom bara till Sunnemo bron. Och med oss hade vi de snyggaste av de snyggaste mörka män. Och en var grymt tänd på mig. Men jag var trött och sa till dig hela tiden att jag bara vill hem och sova men du envisade mig med att du går miste om något. Och då sa jag att okej visst jag vill ju ha kärlek. Men då sa du att du inte kunde lova nån kärlek. Så att jag inte skulle skylla på dig sen haha. Har minnesluckor men jag tror nästan att det var någon slags tävling vid lidsbroa.

Nej nu ska jag klä mig! Ha en bra dag!

Kommentarer
Stina säger:

Haha:P Konstig dröm..

2008-01-22 | 12:01:16
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback