Baaaaajs

Hela den här dagen har bara varit helt FEL... Började med att jag steg upp och såg mig själv i spegeln och såg hur påsarna under ögonen gjorde så att jag såg ännu fetare och tristare ut. Så jag kände mig inte helt fräsch. Och sen en hel skoldag utan praktiska ämnen :( kan inte vara drygare. Och så fick jag reda på att det gick åt helvete på engelsk uppsatsen m.m. Och sen när jag skulle leta väst och blommigt på rödakorset så var det självklart stängt på måndagar. BLÄÄÄ! Men nu har jag bestämt mig för att bli mer hälsosam, ska våga visa mig i bikini i sommar. Ja nu är det slut på chips och godis. Fast undantag på min födelsedag, då får jag äta tårta haha. Ser fram emot smörgåstårta LÄNGTAR. Just nu förbereder jag bulgur till min sallad. Ska försöka leva på sallad ett bra tag framåt ^^. 

Tur att Sara finns där i skolan i alla fall ^^
Även fast hon får toppbetyg på allt hon gör ^^.
 

image1514

Keri varför blir du inte friiiiiisk? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback