Blääääää

Börjar inte förens kl kvart i 10 och jag var här halv 9, VA FAN. Lätt för mig som inte var här sista dagen och fick de nya schemana. BLÄÄ! Jaja det är glömt nu hihi. Har några bilder att showa när jag kommer heeemeer. Och så ska jag sova och gnaga lite på min korv haha. Jag har ett nytt litet nyårs löfte, att sluta våffla håret. Hur snyggt är det? HAHA men jag trivs inte med plattat heller så mycket för det lägger sig så fort om man fluffar till det liksom. VA FAN alla min inlägg blir flummiga som fan, fattar inte vad det är för fel på mig. Ni skulle bara veta vad som pågår i min hjärna just precis nu. Jag vill utomlands nu! Spanien, grekland, mexico, ja det spelar inte så stor roll men jag vill ligga under ett parasoll med en pigelin i min mun. Nej kanske återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback