BÖÖÖL

Seriöst jag blir galen på mig själv!
Aldrig kan jag göra någonting rätt. Självklart har jag köpt oljebaserad färg = omöjlig att tvätta bort om man inte har lacknefta KUL! KUL! KUL! NEEEEEEJ! Så i morgon kommer jag se ut som en vit färgklick, har t.om. i håret. Och så måste jag skrapa bort färg på dusch munstycket, för puckot her self försökte självklart duscha bort det.
GICK DET ELLER? NÄ! Förstörde mina dyraste trosor också ÅÅÅÅH!

Där dog min målningslust ^^ haha.

Men älskar dock den rosa färgen som så snällt går att tvätta bort. Så stolen jag ska måla få bli mesta dels rosa, pinnarna får bli vita. MEN JAG HAR JU INGA PENSLAR KVAR JUUUE. Problem, problem.

Nu ska jag läsa och skriva ner svåra ord. Jo jag vet att det är sent, men det tog lite längre tid än vad jag trodde detta. Köpa lacknefta i morgon eller? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback