Choklad tack!

Sitter och väntar på att Dawson creek ska börja. Och titta nu gör det det hihi. Är hungrig i magen och mest efter choklad. En snickers eller typ choklad bollar. Men igentligen borde jag gå ut och gå eller nått i stället. Kanske gör det senare i kväll, och så kan jag ju titta in och köpa mig en snickers till onyttiga mig. Men kan gå lååååångt så det inte gör någonting. Har saknat alla flickor i dag, Oliiiiviiiaaa ,Stiiiiinaaa, Emmaaaaa, JoooliiiinE ^^, Eriiiiica, Amandaaa, Moooaa, Ellee ja och massa massa mer haha. Puss på er ^^
Back in the days we were the BEST.
Så vad ska jag göra för mat nura Smörgås är den lättaste rätten haha, kör nog till på den för tillfället och en skål med puffris ^^.  PUSS

Kommentarer
Joline säger:

Du glömde mitt E din fuling :(

2008-01-09 | 21:43:01
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Jag har ändrat nu :D

2008-01-09 | 22:03:55
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback