Da lampish

Jaha nu var det morgon och i går skrev jag inte ett enda inlägg, konstigt för att vara mig. Men Stina var ju här och underhöll ^^ Våran humor är så jävla sjuk. Men det kan man inte göra någonting åt. Kollade på en skit ÄCKLIG film. Den innehöll bajs haha blää. Och förensten så är jag så glad för dig skull hihi :)

Pratade med lilla  Olivia i förrgår och det var mysigt för det var så länge sen. Hon fick MVG på en grej som jag har gjort haha, var bara två i hennes klass som fick det haha. Lite stolt faktiskt. Sån uppskattning skulle jag också vilja få för det jag gör. Men vad jag än gör så räcker det aldrig till... så känns det i alla fall.

Köpte aceton i går i stället för lacknefta och det gick det med. Och möblerna är verkligen jätte söta, prinsessiga och fina.

Det var varit en riktigt FETTO vecka för mig. USCH! Och inte blir det bättre nästa vecka när jag fyller år. För då måste jag äta tårta, för sånt gör man på sin födelsedag ^^ hihi.

Nej nu blire smink kläder och manhattan väskan på armen. Och så hoppas jag på att det är vår ute.

image1553

Kommentarer
josefin säger:

haha tack! då går jag dit de första jag gör ;D

2008-01-24 | 09:00:01
Bloggadress: http://raaawrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback