DAMP kväll

Det slutade upp i att min lördag inte alls blev tråkig. Utan jag åkte till Stina dit Olivia också kom. Vi började med att spela finns i sjön och sen började vi hitta på egna kort spel ^^ haha. En om Sunnemo. Skit kul blev den, allt man behöver är en egen mobil sen är det klirrat. Ja och vi avnjöt glass/chips/chokladrör och saft. Fast Olivia hoppade glass och chokladrör pga gluten och laktos ^^ MOHAHA. Sen fick vi allmänt sepe attack på Stinas rum, och tog bland annat sånna här fula bilder ^^

image1453
Ingen av oss är sminkade sååååå kolla inte så noga. Inte ens roligt haha.

I morgon blir det barndop och sen åker jag till Karlstad. Hoppas på att Keri vill leka med mig på kvällen. Eller på måndag. Det skulle vara kul. Och så skulle man ju igentligen kunna ha julklappsbytet på tisdag innan skolan börjar. Om Sara kan komma ner till Karlstad då. Jaja det löser siig juue. Antar att jag måste städa hela jävla lägenheten i morgon. Och handla en hel jävla massa mat. Fiskarna får följa med nästa vecka. Sen blire skola på onsdag tror jag? står så på hemsidan i alla fall. Bläää ja! Vardags livet börjar igen! Skönt eller?
Ja flummigt blev detta inlägg men jag är trött. Och flickor jag vill leka med er i morgon men jag kände mig illa tvungen att gå på dopet :( Och så vare ju inte helt säkert heller. Nej nu ska jag SOVA! 

PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback