Du definerar ordet perfekt

Jaha så satt man här igen typ som alla kvällen denna vecka. Veckan bara rusade i kapp mig själv. Har inte orkat att ta tag i någonting. I morgon ska jag i alla fall följa med mamma till Hagfors och gå lite i affärerna som finns där under tiden mamma klipper och slingar sig. Ska kolla efter en stor svart halsduk som jag kan byta ut med den gamla. Sen vet jag inte. Jag behöver ingenting igentligen utan det är bara mitt materalistiska jag som talar och säger att jag behöver en massa. Ska i alla fall följa mammas råd om att öppna ett sparkonto i februari och spara 100 kr varje månad. Det blir ju i alla fall nått. Kan va bra att ha några pengar att lägga på den nya lägenheten i höst. Typ. Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag längtar dit. Men ska försöka coola ner mig nått enormt nu och bara fokusera på kläder vänner och skolan. Ja kläder kan jag bara inte coola ner mig i. Kan aldrig få för mycket. Men jag lyckades slänga en jävla massa kläder jag aldrig använder i dag i alla fall :)

image1433
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback