En sen dagens

image1512

Linne - Mammas
Kjol - Egen gjord
Leggings - Vila
Klocka - Okänd
Peace armband - cocoo
Silver armband - Mormor
Ring - Efva Attling

Har som sagt köpt mig en kamera i dag. Är nöjd med bilderna den tar. Fast denna här uppe har jag redigerat lite och det blev fult men om man bortser från det haha. Men den här nere är i alla fall inte fixad på nått sätt. Men när jag filmar låter det jätte mycket och så är det en knapp som är jätte lite lös. Ska jag acceptera det och ta det som det är? Jag tror fan det. Jag orkar inte krångla. Sitter och äter på mammas as goda hembakade smörgåsar och lyssnar på min vän Linneas nya inspelade demo. Jätte fint sjunger hon. Kanske kan filma ljudet typ haha. Mamma och pappa slog också på stort och köpte en 42" Lcd tv och en tv bänk. Vill också HA. Men får vänta tills jag har en egen inkomst, för nått inköp på 15000 kr har jag inte råd med nu hehe.  


image1513

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback