Gossip girl

Är hemma i dag och är sjuk. Har ont i huvudet och mensvärk. Jag förstår inte varför JUST jag måste ha mensvärk hela tiden. Men i alla fall, kunde inte somna om när Stina gick här ifrån. Fick t.o.m frukost på sängen :) Gullunge. Fast jag sa åt henne att ge mig det men ändå haha. Håller på att ladda hem serien Gossip girl för jag tror att den serien passar mig alldeles ypperligt bra. Och så är det ju lite tidsfördriv tills jag tar bussen hem.

Ja just ja. I går så var jag och Stina inne på Glitter och kollade på reasmycken. Och så kommer det in ett gäng killar och en tjej. Och killarna var det verkligen inget fel på om man säger så. Jag och Stina står och kollar oss i spegeln och skrattar och har oss och så vänder jag mig om och möter en killes blick och blicken stannar kvar väldigt länge. Eller det kändes väldigt länge i alla fall haha. Och det är då jag känner att fan vilken jävla TRÅKIG svensk jag är! När man väl har chansen så borde man väl gå fram till han och be om nummer eller nått sånt. Men icke det gör jag bara inte. Fast i och för sig så kanske han bara var tvungen att se hur en med ett så brett arsle ser ut framifrån.
Ja vem vet ^^. Jag är knäpp! Haha.


Kommentarer
Joline säger:

SOFIE! du hade världens chans där dumbom.

2008-01-20 | 12:52:04
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback