GRÅT

image1554

Dagen började inte bra för mig alls. Gick i från bussen i stan till orrholmen och på vägen ser jag en "stor" vattenpöl
och försöker att undvika den så gott som det går. Men självklart så kommer det en bil som kör fort som FAN. Och hela jag blir blöt och skitig haha. Tänkte att det bara var en kul grej men sen när min manhattan väska hade torkat så hade det blivit massa skitfläckar överallt :( vet inte hur jag ska få bort det?! Blöt om fötterna har jag varit hela dagen och haft ont i huvudet och varit allmänt sur och trött på vädret och på mig själv. Usch för hur man ser ut nu. Jag har inte känt mig snygg/fräsch på jätte länge, alla kläder känns använda miljontals ggr. Käre gode Gud jag ber till dig att du ska göra så att det blir vår nu så att man kan gå i kring med fräscha torra skor och tunn jacka och att du köper nytt schampo och balsam till mig. En juice skulle va gott också, hmm och MASSA kläder.


image1555

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback