Grattis mig själv

Usch jag har mensvärk, och kan inte sova. Men nu ska jag ändå upp om några minuter ändå ,så jag kan lika gärna vara vaken, nu ringde mamma och sjöng också. Jag känner mig verkligen inte glad, jag känner mig bara stressad och ensam. Jag vet att flickorna flajsen kommer efter skolan men jag har inte sovit en blund i natt och så har jag varit vaken sen 5 på grund av mensvärk. Och oroat mig för det där provet, usch. Nu tror jag att de han morgon sex där nere. Usch hemska tanke! Nej nu ska jag vara positiv och glad :D En rätt så falsk fasad men jag rycker nog  upp mig, kanske.
Ni kan väl ha en bra dag i alla fall <3

image1601

Kommentarer
Erica säger:

Grattis grattis :)

2008-01-30 | 16:55:30
Bloggadress: http://eriicapersson.blogg.se
Olivia säger:

Grattis=D

2008-01-30 | 18:36:55
mammma säger:

Grattis lilla gumman tänk vad fort tiden har gått. Hoppas att du får en bra födelsedag. mamma

2008-01-30 | 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback