Hej hej hallå

Har hunnit med rätt mycket i dag. Varit och handlat med mamma i Hagfors "the place to be" köpte en jäkla massa grejer. MAT alltså ^^. Ska snart baka dubbelsats negerbollar till min födelsedag, barnigt och gott. Ska hinna med att sy något av mitt lila blommiga tyg. Kjol blir det förståss men jag vet inte vilken modell jag ska sy. Antingen vippigt eller tight. Me don´t know? Ska bläddra i några modemagasin och hitta inspiration. Men tror att det blir en tight eftersom jag har köpt blixtlås och allting. Eller så hittar jag nått annat tyg att sy en tight kjol av. Ha en bra lördag!
 
image1555

Har tvättat denna nu. Försökte med massa borttagnings medel men inget funkade. Så jag handtvätta den lite lätt. Tror faktiskt att allt gick bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback