Hjdjslfhandnisonfalk

Borde släcka alla lampor i lägenheten och försöka bli trött men jag känner mig hyper pigg hihi. Mamma har övertygat mig om att vaccinera mig emot livmoder cancer eftersom flera nära släktingar har dött av det. Så det kommer jag väl göra nån gång under 2008 antar jag. Men så börjar jag tänka, tänk om jag dör snart då är det ju bortkastat. För livmoder cancer får man runt 60 ungefär. Och det finns ju rimliga skäl att inte leva tills det. Haha ja det lät ju härligt.
Jag vill verkligen ha Marc Jacobs skorna jag visade i går. Drömmer om dem. Kanske var det därför jag sov så länge i dag ^^. Nej nu ska jag lägga i från mig datorn och fixa lite, kanske äta en mandarin :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback