Köttbullar och makaroner

Har just avnjutit en enkel svensk måltid, köttbullar, makaroner och gurka. Fast det känns mer Italienskt men ändå ^^. Dryg dag, känns inte som att jag har gjort någonting. Har bara längtat hem till sängen och den onyttiga chipspåsen som jag köpte i går. Ska ta bort mascaran nu och sen se på den där filmen Stina tjatar på att jag ska se hela tiden haha. Föresten så tror jag att jag vet vad Stina har köpt till mig i födelsedags present :) hihi.
Var med Jenny på stan lite förut och hittade en jacka jag vill ha! Om jag hade 500kr skulle jag ha slagit till haha SKRÄLL!

image1546

Mobil kort, URSÄKTA! Nu när jag fått kamera och allt ^^


Kommentarer
Anonym säger:

Shiiet fan va fiin! Vart var den! Fan me want en lika dan!!! Detta var ett mirakel, fan ett under, snälla jag måste få ha en sådan här!

2008-01-22 | 19:27:28
Sofie säger:

Du anonyme den finns att köpa på H&M för 498 kr äkta plast ^^

2008-01-22 | 19:56:12
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback