Lite shopping...

Kom hem en för en stund sen, har varit och köpt lite grejer till ett design projekt med Sara. Hittade en väska för 10 kr, har letat efter den modellen men har aldrig funnit den. Men nu fann jag den och betalade inte ens för den heller. Stod inte med på kvittot :) det var lite tur för mig. Men sen kom oturen, skulle räkna alla väskor jag hade i lägenheten som jag använder/inte använder (hade 12 stycken i lägenheten) så skulle jag dra in en hylla och så råka jag ha lillfingret i mellan AJ det gjorde ont, ont. Sen slog jag i stortån i soffan. Haha jaja men jag fick mig en väska i alla fall. Och så köpte jag en smyckes hängare i rosa, men jag vet inte om det är en smyckeshängare haha. Men jag tyckte den var snygg. Jag har tänt ett och samma doft ljus nu sens i sommar och den kommer i från Lidgården i Sunnemo. Den kostar 115 kr. Helt KLART värt det. Hur många ljus brinner i ett halvår liksom. Men det börjar tyvärr ta slut nu :( Jag tycker att det är bra att fyran sänder filmer varje dag, tror att det endast är för mig ^^. I dag är det Rock of school.

image1483



Härligt vintage :)

image1484
 Här ser man färgen tydligare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback