Maniak

image1559

Jag har inte en klassisk stil på min väsk smak om man säger så, mycket färger och mönster. Dessa + tre stycken till har jag trängt ihop i min lilla etta på 20 kvm med en garderob. Vet att jag kommer få en till inom kort LÄNGTAR hihi. Jag skulle vilja ha en jäkla massa väskor. Miu miu, Marc Jacobs, Prada, Gucci och Dior m.m. slår vad om att jag kommer att äga någon eller fler av dessa märken i framtiden. Men nu funkar svenska märken alldeles ypperligt. Skulle vilja vara en sko fantast, tror att det beror på att jag är så obekväm med min längd. Men det kan man ju vänja av. Har nog sagt det några ggr förut men jag kan ju alltid säga det igen hihi. Gillar ju skor också men aahh äh skit samma haha. Vill ha MASSA VÄSKOR! Och så vill jag ha kläder och så vill jag utrota all världens svält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback