Min födelsedag

image1603

Stina, Keri och Sara.

image1604

Tårta. negerbollar och kärleksmums.

image1605


image1606

Fick denna fina prinsess galge av Stina.

image1607

Denna sjal fick jag av Keri och Sara. Köpte denna fina tröja i dag också ^^.

image1608

Denna JÄTTE fina väska fick jag av Stina.

image1609

Ajjj så FIN den ÄRRR!

image1610

Fick dessa fyra toalettrullar av Sara och Keri ^^ våga använda.

image1611

Denna fick jag av Jenny.

image1612

Och dessa söta små ljus.

Vi såg på film och myste med tårta och saft. Är mycket nöjd med mina presenter :) Emma kom inte :( Vet inte vart hon tog vägen. Men, men, död åt folket. Nej haha sitter och äter brieost och nachoschips med Stina, har snart ätit upp hela osten ^^. Längtar til HELGEN :D

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback