Min hud är hemsk

Min hud är en katastrof just nu. Går inte ens att sminka över skiten. Ryggen likaså, fast den har jag inte testat att sminka. Kanske är det för att jag har haft mens eller för att jag äter för fett/onyttigt. Jag chansar på båda faktiskt. Men konstigt nog med mig så brukar det försvinna när jag använder smink, konstigt nog. För då tar jag mig inte lika mycket i ansiktet typ. Nej en första dagens för i år blir detta. Enda gången jag har på mig kläder på hela veckan och så orkar jag inte göra i ordning mig, palla mitt hår nu, blir mössa ^^. Kanske ska träffa Olivia sen :) hoppas det! Annars blir det juue i alla fall tjej mys på söndag.

image1436image1437image1438

Jeans - Lee
Klänning - American Appareal (NY)
Linne - Rut mfl
Ring - Efva Attling
Klocka - Okänd
Väska - Min älskade manhattanbag i från Josef Frank (NY)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback