Scrubbis

I dag har jag varit i skolan. Efter skolan åkte jag hem och vilade i 2 timmar, sen åkte jag till stan och mötte Keri och så shoppade vi lite. Jag köpte två linnen och örhängen, men ska nog byta ett linne till en annan färg, för jag är osäker. Sen så mötte vi Emma och Millan och vi gick runt lite på stan sen så åkte vi till sommaro och åt mat. Snälla Millan bjöd :D. Funderar på att köpa Chicks on speed linnet om det finns kvar. Testade det i dag och jag gillade det mycket. Men jag köper det nog för det går ju ändå till aids trabbade. Hoppas det finns kvar nu raaa! Min syster kommer nog inte i morgon pga snöovädret där ute. Jag som ville mysa med henne och Theo. Hoppas att det där jäkla vädret drar åt helvete. Nu ska jag måla naglarna, sov så sött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback