Shopping på Hemtex


(Klicka för att få större)

Hade ett presentkort på Hemtex som jag utnyttjade fullt ut i dag :)

Kitshig ram 65 kr halva priset
Kudde 79 kr
Två kökshandukar 15 kr styck halva priset
Doftljus 24 kr halva priset

Riktigt bra köp speciellt kudden. Hmm ja och föressten så hade jag inte tänkt att ha mig själv i ramen men det var det enda kortet jag hade här i lägenheten ^^.

Känner mig super super stressad över provet jag har på onsdag och att jag har en massa tvätt och för att jag är trött. Och syster kommer inte förens på fredag :( Men det går det med. Måste gå ner och sätta på en ny maskin nu. Behöver nya mjukis att gå ikring med, men det tänker jag FAN inte köpa. Har köpt nya skor också :) Våga gå i dem bara hihi. Men jag ska fan vänja mig. Jag fryser också. BLÄ! Kommer inte att hinna nått denna vecka...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback