Skamligt

Nej nu får jag ta och tagga ner för att jag inte kommer in på bdb jag får helt enkelt ta det som det är. Men på nått sätt får de ta att lösa det..... Nu är det löst :D puuuh ^^ haha värsta datanörden.

Det är konstigt att jag alltid lyssnar på De hjältemodiga när jag är hemma. Har du inte hört den lyssna på den, helst i dag. Verkligen jätte mysig.

I dag gick jag upp någon gång innan 12 och då satte jag gång med att försöka sy en kjol men det blidde ingen kjol tyvärr. Så lagade lite saker i stället.

Ska kolla på Harry Potter den nya när skidskytten är slut för mamma och pappa är dumma och ser på det.

SKÖN lördag. Behöver att bara vara och slappa och ha på mig min abtronic haha. Ta reda på vad det är ^^.

FLUM FLUM!

Jag saknar Stina bara.. :( 


Kommentarer
Stina säger:

Jag saknar dig.. Vill du ha nattgäst nån dag till veckan? (a)

2008-01-12 | 18:41:29
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

MER ÄN GÄRNA :D

2008-01-12 | 20:45:16
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback