Snyggt

I morgon åker jag hem till Sunnemo, kommer tyvärr inte ha med mig min älskade lilla laptop hem hihi. Kan bli skönt att slippa dig i ibland också. Känna att man lever typ. Fast jag älskar dig ändå, och till hösten när jag förhoppningsvis får en mac dator så kommer jag sakna dig i vissa studer, men självklart att jag kommer att hälsa på dig var och varannan dag såklart. Nej seriöst. Har packat. Och nu ska jag sova. Sov sött...       

image1491

Han är så jäkla snygg och stilfull. Skulle vilja ha honom soooooo bad!

http://theblinding.blogg.se/ Hans blogg.
Han har tjej, tyvärr ^^ som jag har uppfattat det i alla fall.
Men finns det några sånna där stilfulla killar lediga? Nää jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback