Stress stress

Godmorgon folket!
I dag är man trött som en gnu. Och så fick jag reda på att Heath Ledger har dött så blir jag ännu lite tröttare, tröttare på samhället. Han dog tydligen av en överdos. Det var han som spelade huvudrollen i 10 orsaker att hata dig. Ja förjävligt är det. Liten dotter hade han också. Men, men mitt liv går vidare. Färg jäveln har inte torkat än. Jävla sepe färg. Okej man kan säkert tvätta av damm och sånt på den sen. Men jag gillar inte att man ska behöva slänga penseln och skit, bara för att jag inte har lacknefta. Pratade med syster i går och vi gjorde upp att hon skulle komma upp på tisdag eller torsdag. Då ska hon bjuda på mat och annat skojj. Så mam och pap får fira mig på söndags morgon för jag MÅSTE blir sjungd för på morgonen ^^ .

Nej nu har jag en halvtimme på att göra i ordning mig. Är så LAT!

Kommentarer
Joline säger:

Jag kan måla åt dig, jag som t.om går utbildning för de o allt ;)

2008-01-23 | 14:13:12
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Ja haha, du kunde ju ha sagt att man ska ha lacknefta ^^ hihi

2008-01-23 | 15:26:23
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback