Timrå färjestad...

I brist på rubriker... haha.

Jag är trött även fast jag har sovmorgon. Riktigt jävla trött är jag. Känner mig trött på ALLT nu, allt pga den där jävla engelskan. Vill bara hem och mysa med Tuffi och Zenta framför våran nya tv. DET VILL JAG! Jag vill vara finnfri också. Det gör ont att ha finnar såååååå ni vet inte. Men allt kanske känns ljusare om jag har en hel dag med formgivning, hoppas innerligt det. Det jag helst behöver nu är en KRAM! Olivia försökte över msn men jag kände ingenting :( men får hoppas på att Stina kommer hit och sover hos mig nån dag så får hon krama om mig.

Varför blir jag så här varje gång, jag får en endaste motgång?


image1522image1521


Tröja - Åhlens
Linne - Topshop
Sjal - Från Kina
Kjol - Egen gjord
Väska - Secondhand
Jacka - H&M omsydd
Ring - Efva Attling
Peacearmband - Cocoo
Silverarmband - Mormor
Klocka - Okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback