Trött på pristagare

Måste de alltid ha Grammisgalan, Guldbaggegalan jag vet inte allt dom har. Just precis på Andra avenyn dagarna. LETT LETT LETT. Men jag har laddat hem det sista för denna vecka så ska se det snart. Har mysat med mig själv denna kväll och med det menar jag att jag har peelat ansiktet, färgat ögonbrynen, lagt ansiktsmask och haft gurka på ögonen. Ja det är mys det hihi. Ja just ja jag har klippt alla naglar jag har också haha. 
Tänkte lite på att hur jag ska få ihop allting när jag flyttar till våren. Eller det är inte det största problemet kanske utan det är att få in alla saker i ett rum i min och Stinas trea haha. Tänkte att jag skulle försöka hitta på någon slags lösning så att det blir så praktiskt som möjligt. En massa lådor så att jag kan ha alla småprylar på rummet. Och så tänkte jag att det är nog bäst att både jag och Stina investerar i en reseneccesär så att vi kan hänga den i badrummet och ha våra produkter och sånt där i. Eftersom Stina är så orolig. Och Stina i kylskåpet är det ju bara att ha varsitt fack haha. Men jag antar att vi har alla filmer och sånt i vardagsrummet så dem har jag inte i rummet. Det sparar plats haha. Såg en prinsess kuddde på hemtex som jag vill ha.
Än en gång, finns det något jag inte vill ha?!

image1549

Praktiskt va? Va? Va? Va? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback