Varför ljuger jag? ^^

Jag har ännu inte duschat och gått och lagt mig hihi. Måste sitta vid datorn nån timme till, och bara ligga uppkrupen i min soffa och snosa på väldoftande kuddar. På tal om kuddar så ska jag köpa mig en kudde i morgon på Hemtex som jag har sett ut sen tidigare. Det är en gullig prinsessa på den. Min kusin Elin hade en liknande fast större och med en groda på, jag antar att det är samma serie. Blev helt kär i den när jag var i Stockholm. Ska kolla på ett par skor också, men är inte säker på att jag slår till på några. Sen ska jag PLUGGA PLUGGA på ett svensk prov som jag har på tisdag. Min syster kanske kommer på tisdag så jag kommer inte ha så mycket tid till att plugga då, om hon inte kommer på torsdag. Vi ska shoppa och äta mat :) Gud vad jag skriver en massa smörja herrar och damer. Men detta är terapi för mig haha blöööh. Nej fan inget vettigt att skriva så ni får ha en god natt.

Ta inte livet av er! Det är det sista man ska göra när man vill lämna jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback