Vill hava en till svart halsduk

image1423

Min svarta halsduk hänger med mig varje dag. Börjar att bli något av en snuttefilt haha. Så jag borde skaffa mig en till lite större. JAG VILL KÖPA NU! Denna som hon tjejen har på sig kommer i från Indiska.
De kanske har REA?!
Vill btw ha en sån jacka som hon har också. Eller jag vill ha en svart a-linjeformad jacka till våren, och jag vill ha våren nu! Someone geeee miiiig. Har färgat håret nu i alla fall, känner mig lite fräschare.
I morgon ska jag städa garderoben och kolla överallting. Känns jobbigt att ha det mesta i lägenheten. Saknar att vara där nu. Vara själv, utan föräldrar. Men jag vill inte ha den lägenheten. NEPP. Jag vill ha en lägenhet som är ljus och som jag kan ha alla mina kläder och väskor synligt. Nu har jag alla kläder på golvet och typ två plagg på klädstången. I lägenheten har jag resterande kläderna i en liten fjuttig garderob. 
Vad ska man ha får skor till våren? :O AAAAAH höhö. 

Jag ska i alla fall gå där med en svart stor halsduk, svart a-linjeformad jacka med lite för korta armar,
och med olika väskor varje dag TYP. 

Nej nog pratat haha. Klara av mig!  

Det är ingen som vill åka till Karlstad och mysa med övernattning och lite shopping och en god lunch på stan? 
Flickor hör av er? skulle vara trevligt som fan.   

Kommentarer
i. säger:

kul att du kommentera att du läser min blogg! =) vart i stan bor du? kram

2008-01-03 | 03:36:05
Bloggadress: http://whataboutblondie.blogg.se
Sofie säger:

Jag bor på norrstrand :)

2008-01-03 | 11:16:00
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback