Emma 18 år i går ^^

Hann tyvärr inte att skiva någonting i går  ^^ Haha hunnit har jag nog men jag vaknade rätt sent och så såg jag på en film och så ville Emma att jag och Stina skulle komma bort och fira henne (hon går på krogen i dag ^^ i stället) så vi kom snällt till henne hihi. Där åt vi mat och hade roligt, alltid roligt med Stina och Emma ^^ haha. Mu! HAHA. Nej skit samma.

Jag har blivit sådär sepe så att jag måste se på en film innan jag går och lägger mig, i dag såg jag på värsta slagsmåls filmen typ. Inte alls min stil ;) haha.

Ja mina planer för i morgon om jag vore 18 år skulle vara att följa med Emma ut på krogen och festa järnet.

Men eftersom jag är 17 år så ska jag läsa plaza och se på filmen som hörde till tidningen...
Ja det är nog det jag ska göra haha. (Har inte lust till för och efterfest liksom)

Sov sött!


Detta fick Emmsi av mig och Stina förra året ^^.
Minns inte om vi gick på bio nån gång?


Kommentarer
Stina säger:

Joooo.. Ciao Bella faktiskt :D

2008-07-12 | 18:53:27
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback