I got the tickets

Nu har jag tågbiljetter till Stockholm och det blev fasligt dyrt. Precis samma summa som att åka buss till Köpenhamn. Hemsk. Jag är så enormt trött på allt jävla tjat om pengar hela tiden. Och är jag är grymt lika trött på Sunnemo. Fucking jävla skit Sunnemo. Jag vill inte vara här längre. Jag skulle hellre vilja vara en fisk i en fiskskål och den enda förväntingen för dagen är mat. Jag måste jobba i dag. Tar mig då en sväng till det den enda vettiga varelsen i Sunnemo. Stina.
Mamma går mig på nerverna när hon är där uppe och rotar i min flytt packning bara för att pappa ska åka bort och vill ha resväskorna. Jag är så jävla arg. Jag vill inte vara arg. Men det är jävligt svårt att motstå. AAAARG! Vaknar varje dag och är arg. Vadå bitter människa? Nej det ska bli ändring. Ångrar mig som fan att jag inte följde med Emma ut i går och dansade. Men allt kostar pengar och ALLT blir dyrare när man bor i fucking jävla kuk Sunnemo. Åh kärleken till Sunnemo är enorm. Nej nu ska jag gå ut och ställa mig naken i det härliga sommarvädret. Det är verkligen härligt här i Sunnemo. Riktigt, riktigt HÄRLIGT!

Förlåt men jag var tvungen att avreagera mig...

Kommentarer
Stina säger:

Men snart drar vi till Stockholm och glömmer Sunnemo för några dagar : )

2008-07-13 | 15:14:20
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

Oh yes för det ^^

2008-07-13 | 22:48:54
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback