I morgon planer

I morgon ska jag gå upp tidigt för att säga hej då till mamma, mormor och Theo som åker till Stockholm. Sen blir det huset all by my self. Ska bli riktigt skönt att gå ikring här hemma, mysa med vovvarna och kissen såklart (höhö och firren), äta massa mat (mamma har proppat frysen med mat), läsa modetidningar, skriva packlista, Köplista och jobba sen på kvällen. Ja just ja se klart på bert filmen (köpte sån där film man köper för 59 kr med aftonbladet ^^) och så ska jag självklart ladda inför Winnerbäck åååå Stockholm. 

Stina sprang på Lotte (vår vän i från Holland) hon har en kompis med sig och de ska till stockholm på tisdag och hon frågade om vi kunde träffas och ta en drink eller så ^^ men det blir nog en fika (för vissa har ju inte åldern inne haha) Men det kan säkerligen blir kul. Blir ju allsång på kvällen, fett nice!

Shiiitan det ska regna på fredag! Jag vill ju ha solen i ögonen när jag ser och lyssnar på Lasse :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback