Jordgubb i rabatten

Åt nyss en jordgubb ur rabatten ^^ Där hängde den alldeles ensam så jag var tvungen att ta den.
Känner mig stressad men ändå sitter jag här ^^.

Mamma ringde nyss... och Theo skrek i mitt öra "-Theo har åkt tåg!" haha gullegrisen. I går kom han in och väckte mig och sa "- Kolla Iiii jag har Armanii" hihi sötisen. Nu vill jag vara med dem på junibacken. Själv sitter jag här och är datanörd och tänker att jag måste göra mat, ge hundarna mat en gång till, packa inför i morgon, klä mig fint inför Winnerbäck ^^ och åka iväg och jobba. Mycket att göra för en 17,5 åring ;) Allt detta måste jag hinna inom nån timme. JAJAAAA no time no waste.

PUSS

Egentligen borde jag berätta en otrolig dröm men tar det en annan dag ^^ Det handlar om kriget i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback