Långa nätter

Mamma är ute med sina barndomskompisar. Klockan är snart ett och jag börjar blir orolig. Är jag ensam eller är jag ensam? Som själv jag är har jag tittat på sex and the city med vovvarna och så ringde jag gullungen Stina som var halv lullig och som just hade kollat på Those dancing days och hon verkade ha jätte roligt :D Tjejerna i Those dancing days är vackra och det höll Stina med om ^^. Eller vackra är de väl kanske inte men snyggt klädda.

Kolla själva vettja ;)



Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
Det är dags att lägga på
Men att stanna känns så rätt


Kommentarer
karin säger:

hahahaha var hon på e-boda?

ja de är jävligt snygga, men en posar för mycket, basisten tror jag det är, dom andra är hur gulliga som helst! särskilt en som fick lov att ta av sig strumpbyxorna på hultsfred mitt på scen :D

2008-08-05 | 11:13:22
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback