Ledig dag

Tog ledigt i dag för jag är helt slut i kroppen. Gick och la mig direkt när Stina cyklade i väg i går ^^. Sen så ringde pappa och väckte mig, för allsång på skansen började, och då kände jag att jag klarar inte att gå till jobbet dagen efter. Så nu har jag två dagar kvar på fritids jobbet. Det ska jag nog klara. Väntar helspännt på att väskan ska komma i dag, men jag har onda aningar. Vet inte ens när posten brukar komma. Ska nog ta mig en promenad ner till brevlådan. Sen har ju mamma skrivit att jag ska damsuga också, vad är det för stil när jag mår piss i kroppen. Men men är väl bara att göra det, annars för jag väl skäll för det när hon kommer hem ^^. I DAG ÄR DET PROJECT RUNWAY med Sara Jessica Parker, kan ju bara inte missa. Nej nu tar jag mig en promme till brevlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback