Love you as you love me

Stina ligger och sover men jag kan inte riktigt finna mig till ro så jag sitter här och försöker sammanfatta min dag med några rader. I dag så "försov" jag mig, Stina tyckte tydligen det. Sen så drog vi ut här på södern och gick i lite secondhand affärer. Jag köpte en jätte fin clutch på Lisa Larsson och en liten present till Keri på Tjallamalla, sen så blev det inga mer köp för mig denna dag. Eh jo en sallad blev det som jag jag och Stina avnjöt på ett berg inne på skansen i väntan på att allsången skulle börja. Var inte nån hit direkt men väderet var härligt och det var roligt att åka djurgårdsfärjan. Sen så tog vi tunnelbanan hem och just när vi kommit hem slog vi på teven och då började morden i midsomer. Yes det var min dag :D
 
I morgon blir det hemfärd, mindre roligt dock. Tänker bara på jobb och jobbiga människor. Just nu vill jag bara vara omkring människor som jag litar på och har roligt med. Men det knager i mig i alla fall. Fan. Äh orkar inte. Härligt det kunde vara om man kunde stänga ute alla negativa tankar och bara låta det vara. Men det är väl så det är att vara människa eller har jag fel?   

När jag kommer hem blir det bildmaraton på bland annat stockholms vyer och shopping fynd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback